Pošlete e-mail
Vyberte vhodný formulář podle vaší potřeby.
Při vyplňování žádosti dbejte na pravdivé a pečlivé vypsání všech kolonek dotazníku. Nekompletní žádosti NEPROJEDNÁVÁME. Žádosti můžete odesílat v průběhu celého roku, jejich množství k projednání určují orgány Nadace AGROFERT.
V případě, že jsme obdrželi kompletní žádost, předáváme k projednání orgánům Nadace AGROFERT. Zasedání správní i vědecké rady probíhá každý měsíc. Výjimku tvoří měsíce červenec a srpen, kdy rady nezasedají. Žádosti do fondu Automobil pro hendikepované jsou vyřizovány ve speciálním režimu, 3x ročně. Termíny uzávěrek jsou vždy včas uveřejněny.
Snažíme se kontaktovat naše klienty s výsledkem řízení, bezprostředně po projednání žádosti. Každého žadatele vyrozumíme e-mailem. V případě, že nevyužívá e-mail, zašleme stanovisko standardní poštou na adresu, uvedenou v žádosti.
Byl/a jste informován o schválené výši příspěvku pracovníkem Nadace AGROFERT a vyzván k vyplnění podkladů k darovací smlouvě? Vepište všechny požadované informace a zašlete je e-mailem, nebo standardní poštou. Nezapomeňte přiložit nezbytné přílohy, nutné k proplacení daru. V případě rehabilitací, obecných individuálních žádostí připojte fakturu. Dokumenty k naplnění daru u aut jsou faktura nebo ověřená kupní smlouva s potvrzením o vedení bankovního účtu prodejce. Dary rodičům samoživitelům proplácíme v návaznosti na rozhodnutí správní rady.
Po obdržení podepsané darovací smlouvy klientem, se všemi povinnými přílohami předáváme do procesu proplacení.
Platnost již přiznaného příspěvku je 12 měsíců ode dne oznámení o schválení.
Ano, v případě řádného vyúčtování předchozího daru. Opakované podání žádosti se odvíjí individuálně, dle podmínek daného fondu a dle rozhodnutí rady nadace.