Loading...
Spravovat souhlas s cookies
Na tomto webu používáme cookies, na jejichž základě můžeme prostřednictvím služeb našich partnerů analyzovat návštěvnost a personalizovat reklamy. Více informací o zásadách zpracování osobních údajů naleznete zde.
    Přizpůsobení přístupnosti
  • Větší písmo
  • Menší písmo
  • Odstíny šedé
  • Zvýšit kontrast
  • Podtrhnout odkazy
  • Reset
Nejnovější příspěvky z Facebooku

Otevřený projekt

Nadace AGROFERT pomáhá především těm, kteří navzdory svému jasnému hendikepu (fyzickému, mentálnímu či sociálnímu) bojují a snaží se vést plnohodnotný život. I přesto se ocitli v situaci, ve které potřebují pomoc.

Občané Slovenské republiky mohou v rámci tohoto fondu žádat o příspěvek na:

  • Zdravotní a kompenzační pomůcky
  • Rehabilitační pobyty pro osoby nad 15 let věku
  • Na odlehčovací a asistenční služby

Jaký typ nákladů lze z fondu hradit

  • Příspěvek na zdravotní a edukační pomůcky

  • Příspěvek na odlehčovací a asistenční služby

  • Příspěvek na vzdělávání dětí/lidí, kteří studují/chtějí studovat i navzdory svému hendikepu
    (NIKOLIV OVŠEM NA PEDAGOGICKÉHO ASISTENTA PRO DĚTI INTEGROVANÉ DO BĚŽNÝCH TŘÍD)

Žádost lze podat 1x ročně. Platnost již přiznaného nadačního příspěvku je 12 měsíců ode dne oznámení o schválení.


Jaký typ nákladů nelze z fondu hradit

  • cross

    Příspěvek na automobil či jeho opravu

  • cross

    Příspěvek na pobyty v lázních a sanatoriích

  • cross

    Příspěvek na ozdravné pobyty v zahraničí

  • cross

    Příspěvek na rekreace

  • cross

    Příspěvek na úhradu dluhů a úvěrů

  • cross

    Příspěvek na pedagogického asistenta pro děti intergrované do běžných tříd

  • cross

    Sponzoring zdravých sportovců, umělců a jinak talentovaných mladých a úspěšných lidí

  • cross

    Nadace nemůže poskytovat příspěvky zpětně (tady na zboží či služby, které žadatel již uhradil/zakoupil/absolvoval)


Proces žádosti pro příjemce nadačního příspěvku

V případě,že byla Vaše žádost o příspěvek vyřízena kladně, bude Vám zaslána výzva k doplnění údajů do darovací smlouvy a poté po splnění této podminky obdržíte emailem dar. smlouvu. Tu, prosím, podepište a zašlete zpět na adresu nadace. Po obdržení nadačního příspěvku nezapomeňte ve stanovené lhůtě zaslat na adresu nadace doklady o využití příspěvku, tedy patřičné faktury a potvrzení, případně i fotodokumentaci. Po obdržení příspěvku nám nezapomeňte zaslat doklady o využití příspěvku.

  • Dle stanov nadace podléhají všechny individuální žádosti rozhodnutí Vědecké rady a schválení správní rady nadace.

  • Žádosti jsou předkládány k projednání 1x měsíčně.

  • Žádosti jsou přijímány průběžně, vždy k poslednímu dni v měsíci.

  • Rozhodnutí o přiznání/zamítnutí příspěvku obdržíte emailem nejpozději do 60 dnů po zasedání rady, a to na kontaktní emailovou adresu uvedenou v žádosti.

  • V případě, že emailová adresa nebude uvedena, bude Vám rozhodnutí zasláno poštou.


Časté dotazy

Zaslal/a jsem žádost do fondu Obecných individuálních žádostí. Kdy se bude moje žádost projednávat?

Žádosti přijímáme vždy ke konci měsíce, projednáváme je měsíc následující. Vyrozumění o přiznání/zamítnutí příspěvku obdržíte následně emailem nebo telefonicky. Není tedy třeba aktivně volat do nadace a ptát se, zda již byla Vaše žádost projednána.

Získal/a jsem příspěvek Nadace AGROFERT. Jak mám dále postupovat?

Většinu příspěvků proplácíme na účet dodavatele zboží nebo poskytovatele služeb proti faktuře vystavené na Vaše jméno. Budete tedy požádán/a, abyste nám dodal/a následující údaje:

  • Název a adresu dodavatele
  • IČ (pokud se jedná o organizaci)
  • Číslo účtu dodavatele

Na základě těchto údajů Vám vystavíme darovací smlouvu, kterou Vám zašleme emailem. Smlouvu překontrolujte, podepište a zašlete poštou na adresu Nadace AGROFERT. K darovací smlouvě přiložte i fakturu vystavenou na Vaše jméno. Informujte, prosím, dodavatele, že od doby, kdy bude Vámi podepsaná darovací smlouva a faktura doručena do nadace, bude příspěvek vyplacen v řádu 10 – 14 dní.

V darovací smlouvě je stanovena povinnost doručit Nadaci AGROFERT v daném časovém horizontu vyúčtování. Jak má takové vyúčtování vypadat?

Vyúčtování by mělo obsahovat:

  • Potvrzení o tom, jak jste nadační příspěvek využil/a. Tedy např. dodací list, účtenky, faktury, apod.
  • Fotodokumentaci
  • Stručný popis toho, zda/jak Vám příspěvek nadace pomohl
  • Vyúčtování musí být označeno jménem obdarovaného a číslem darovací smlouvy

Jaká je průměrná výše příspěvku z tohoto fondu?

Výši příspěvku určuje nadace individuálně, nejčastěji se ale pohybuje kolem 25.000 Kč.



Spuštění:
2014
Podpořených subjektů za rok 2022:
263

Ing. Michaela Janoušková

Žádost o příspěvek nám můžete zaslat jedním z následujících způsobů:

  • E-mailem

  • Poštou

Postup podání žádosti
  • Pomocí online formuláře

Online formulář